باید بگم درامد برام مهمه
<-PostCategory-> // 17:18 - یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,

باید بگم درامد برام مهمه

 اگه شما به بلاگ های من یعنی a4inhaو a8inha سر زده باشید فقط تشویق شما برای کلیک روی تبلیغاته تا من هم به یه نون برسم اما یه زمانی این طور نبود به عشقش بود ولی کم کم وسوسه شدم همینه دیگه کار شیطونه اما به نظر من شیطان خودمونیم اما الان همه چی فرق کرده دیگه به اعضای بازدید به من پول می دن و این خیلی خوبه حالم از پیام های تبلیغاتی که برام می یاد بهم می خوره و اخرین مطلب انجمن ما 

http://a8inha.loxblog.com/forum

پوسید بهش سر بزنید گناه داریم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->